Softvér elektronického obchodu dnes: nové triky pre starú platobnú bránu

Aj keď to malo za následok, že mnoho maloobchodníkov prehodnotilo spôsob, akým pristupujú k online obchodu, prinieslo to novú vlnu kreativity pri udržaní zákazníkov. Weboví vývojári používajú softvér nákupného košíka novými spôsobmi, aby si udržali zákazníkov. Tu je niekoľko vecí, ktoré môžete urobiť, aby ste držali krok s týmito meniacimi sa časmi a zostali konkurencieschopní.elektronický obchod.jpg
 
1. Použite miesto na lepšie zacielenie na nakupujúcich.
Zákazníci v konkrétnych oblastiach krajiny sa budú zaujímať o iné produkty ako výrobky z iných častí krajiny; to je základný marketing. Použitím geotagov a informácií o IP ako filtrov však môžete nastaviť softvér svojho nákupného košíka tak, aby ponúkal konkrétne položky na predaj v závislosti od toho, kde niekto žije.
 
Túto techniku ​​môžete použiť aj na zacielenie zásielok. Ak zákazníci dostanú položku rýchlejšie, pretože sa dodávajú zo skladu v ich blízkosti, o to viac si zamilujú vašu spoločnosť. Môže to byť vynikajúci spôsob budovania značky, ktorá je známa skvelým zákazníckym servisom.
 
2. Zjednodušte vyhľadávanie produktov.
Aj keď môže byť ľahké zadať kľúčové slová pre položku na základe jej vlastností, názvu alebo schopností, musíte myslieť ako spotrebiteľ. Ako by zákazník hľadal tento produkt? Aké výrazy by používali? Ak to budete mať neustále na pamäti, pomôže vám zákazník ľahšie nájsť produkt.
 
3. Používajte fotografie vysokej kvality.
Keď odovzdávate obrázky produktu, uistite sa, že ich zákazník môže zobraziť v rôznych farbách a uhloch. Použitie vysoko kvalitných fotografií poskytuje zákazníkovi lepšiu predstavu o produkte alebo službe, ktorú kupujú, a vedie k vyššej miere konverzie.online obchod.jpg
 
4. Zaistite, aby opisy produktov boli informatívne a obsahovali hľadané výrazy.
Jedným zo spôsobov, ako zlepšiť služby zákazníkom, je zahrnutie relevantných hľadaných výrazov do opisov produktov. Tieto popisy by mali byť informatívne, aby divákovi dali vedieť všetko, čo potrebujú vedieť o položke – a ak sú zahrnuté hľadané výrazy, môžu to pomôcť zlepšiť mieru konverzie daného produktu.